REGULAMIN ZAKUPÓW SKLEPU INTERNETOWEGO „SKIN THERAPY BOUTIQUE”

Postanowienia ogólne
1

Ilekroć jest w niniejszym Regulaminie mowa o:

  1. Kliencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, korzystającą z Serwisu i zdolną do złożenia w nim zamówienia na zasadach określonych w Regulaminie;
  2. Kodeksie cywilnym – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U, 2017 poz. 459 z późń. zm.);
  3. Regulaminie zakupów sklepu internetowego „SKIN THERAPY BOUTIQUE” – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin, udostępniony na stronie internetowej Serwisu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści i podlegający okresowym zmianom i modyfikacjom;
  4. Serwis – należy przez to rozumieć stronę internetową Sprzedającego dostępną pod adresem: www.skintherapyboutique.pl;
  5. Sprzedającym – należy przez to rozumieć Skin Therapy sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Władysława IV 28, 81-364, NIP: 5862374209, numer REGON: 520420544, adres poczty elektronicznej: shop-admin@skintherapyboutique.pl
  6. Towarze – należy przez to rozumieć towary umieszczone w Serwisie, przeznaczone do sprzedaży.
  7. RODO – należy przez to rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

2

Wszelkie prawa własności intelektualnej, a w szczególności znaki towarowe oraz autorskie prawa majątkowe i niemajątkowe do utworów stanowiących w szczególności elementy graficzne, koncepcyjne (layout) lub techniczne (informacje zapisane w kodzie źródłowym Serwisu) przysługują Sprzedającemu i są chronione przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Korzystanie z ww. utworów stanowiących zawartość Serwisu, wprowadzanie w błąd co do autorstwa całości lub części utworów, kopiowanie lub przechowywanie zawartości Serwisu w całości lub w części, rozpowszechnianie utworów bez podania nazwiska lub pseudonimu twórcy oraz rozpowszechnianie utworów bez zgody Sprzedającego jako uprawnionego z autorskich praw majątkowych i niemajątkowych w celach innych niż prywatny i niekomercyjny skutkować będzie naruszeniem praw przysługujących Sprzedającemu i stanowi podstawę do dochodzenia roszczeń wynikających z takiego naruszenia. 

 

3

  1. Wszelkie informacje zawarte w Serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego Towaru na warunkach podanych w jego opisie, podlegającą akceptacji przez Sprzedającego.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień w przypadku braku dostępności Towarów w Serwisie w danym momencie. O braku Towaru Sprzedający niezwłocznie poinformuje Klienta.

4

Wypełnienie i złożenie formularza zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności Sklepu Internetowego „SKIN THERAPY BOUTIQUE”.

5

  1. Z Serwisu mogą korzystać jedynie osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. 
  2. Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  3. Korzystanie z Serwisu, w tym dokonywanie zamówień, wymaga spełniania następujących wymogów technicznych:
  1. posiadania dostępu do komputera, laptopa lub innego urządzenia elektronicznego z dostępem do Internetu,
  2. posiadania dostępu do poczty elektronicznej, 
  3. posiadania przeglądarki internetowej w wersji obsługującej Serwis.
  1. Sprzedający świadczy usługi sprzedaży za pośrednictwem Serwisu oraz, w przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych, prowadzi również działania marketingowe.

 

Towary

6

Sprzedający oświadcza, że sprzedawane za pośrednictwem Serwisu Towary są fabrycznie nowe.

7

Część Towarów sprzedawanych za pośrednictwem Serwisu może zostać wykonana na indywidualne zamówienie Klienta. W odniesieniu do tych Towarów, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Serwisu ze Sprzedającym w rozumieniu art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, z uwagi na fakt, iż przedmiotem świadczenia z umowy jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku).

8

Towary oferowane do sprzedaży przez Serwis nie podlegają zwrotowi, co nie wyłącza uprawnień Klienta przysługujących mu w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (w tym prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość).

 

Złożenie i realizacja zamówienia

9

Serwis działa całą dobę, za wyjątkiem przerw spowodowanych przyczynami technicznymi (np. awarią lub konserwacją serwera).

10

Zamówienie jest realizowane pod warunkiem potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego. Sprzedający potwierdza przyjęcie zamówień w formie przesłanego do Klienta formularza przyjęcia zamówienia.

11

Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, przez które rozumie się wypełnienie co najmniej zawartych w nim pól obowiązkowych do wypełnienia. 

12

  1. Po otrzymaniu wypełnionego formularza zamówienia Sprzedający wysyła do Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia, w terminie 24 godzin od chwili jego otrzymania.
  2. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nastąpi drogą elektroniczną na podany przez Klienta w zamówieniu adres poczty e-mail.

 

13

W przypadku braku możliwości realizacji złożonego przez Klienta zamówienia, Sprzedający, w terminie 24 godzin od chwili otrzymania wypełnionego formularza zamówienia, informuje Klienta o odmowie realizacji, wskazując przyczynę odmowy.

 

14

Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedającym zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta formularza przyjęcia zamówienia, przesłanego przez Sprzedającego w sposób określony w §13 ust. 3 powyżej.

 

15

Sprzedający może odmówić przyjęcia zamówienia w szczególności w przypadku gdy:

  1. Klient niepoprawnie wypełni formularz zamówienia (np. jeżeli z treści samego formularza będzie wynikało, iż podane dane są fikcyjne i brak będzie możliwości ich weryfikacji lub jeżeli podane zostaną dane niekompletne) lub
  2. wystąpią inne okoliczności za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności (np. brak dostępności Towarów).

16

  1. Termin realizacji zamówienia, rozumiany jako termin wysłania zamówionego Towaru do Klienta, wynosi od 6 do 10 dni roboczych (dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku) od dnia otrzymania przez Klienta formularza przyjęcia zamówienia. 
  2. Sprzedający niezwłocznie poinformuje Klienta o ewentualnym opóźnieniu w realizacji zamówienia w stosunku do terminu wskazanego w ust. 1 powyżej.
  3. Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej, dotyczy zamówień krajowych.  

 

Sposób i koszty dostawy

17

  1. Klientowi przysługuje prawo do wyboru sposobu dostawy zamówionego Towaru na etapie wypełniania formularza zamówienia.
  2. Sposobami dostawy Towaru są:
  3. dostawa Towaru za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi kurierskie na adres wskazany przez Klienta;
  4. dostawa Towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  5. odbiór osobisty Towaru przez Klienta.

18

Kosztami dostawy są koszty przesyłki Towaru do Klienta.

19

 

Sprzedający nie wysyła Towarów za pobraniem (płatność przy odbiorze). 

20

 

W celu uzyskania informacji na temat możliwości wysyłki Towaru poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, jak również sposobu i kosztów dostawy takiego Towaru, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedającym.

21

Koszty dostawy określone zostaną wskazane w formularzu przyjęcia zamówienia.


Cena i warunki płatności

22

Wszystkie podane w Serwisie kwoty są kwotami brutto i zawierają podatek VAT.

23

Płatność za zamówiony Towar może nastąpić:

  1. przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego;
  2. kodem podanym na karcie podarunkowej wydanej przez Sprzedającego;
  3. przelewem błyskawicznym z wykorzystaniem systemu Przelewy24.

 

24

  1. Warunkiem wysyłki Towaru do Klienta jest zapłata całej kwoty wartości zamówienia, obejmująca zarówno cenę Towaru jak i koszty wybranego przez Klienta sposobu dostawy Towaru. Brak zapłaty traktowany jest jako odstąpienie od umowy sprzedaży przez Klienta. 
  2. Zapłata całej kwoty wartości zamówienia powinna zostać dokonana przez Klienta niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.  
  3. Wraz z zamówionym Towarem, na żądanie Klienta, Sprzedający przesyła fakturę VAT w formie papierowej. W razie braku takiego żądania, faktura VAT doręczona zostaje drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Akceptacja niniejszego regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie (udostępnianie) faktur w formie elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, na zasadach opisanych w Regulaminie. 


Zmiany w asortymencie Serwisu

25

  1. Sprzedający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w asortymencie Serwisu oraz do zmiany cen Towarów.
  2. Przy realizacji umowy, Klienta obowiązuje cena określona w zamówieniu, chyba że Sprzedający poinformował Klienta o zmianie ceny w okresie od dnia złożenia zamówienia do dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, a Klient wyraził na to zgodę. W przypadku niewyrażenia przez Klienta zgody na zmianę ceny przyjmuje się, że do zawarcia umowy nie doszło.

Reklamacje

26

  1. Z zastrzeżeniem art. 557 Kodeksu Cywilnego, Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za fizyczne wady Towaru na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego, rozumianej jako niezgodność rzeczy sprzedanej z umową zawartą ze Sprzedającym, chyba że Klient wiedział o istnieniu wady w chwili zawarcia umowy lub odbioru Towaru. 
  2. Klient zobowiązany jest zwrócić uwagę na stan Towaru w chwili odbioru, w tym czy przesyłka nie jest zniszczona lub uszkodzona, zaś w razie ujawnienia takich wad przesyłki, powinien żądać sporządzenia odpowiedniego protokołu przez dostawcę (pośrednika) lub niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po odbiorze, zgłosić ten fakt Sprzedającemu. 
  3. Reklamacje dotyczące niekompletności dostarczonego Towaru lub jego uszkodzenia mogą być rozpatrywane jedynie pod warunkiem sporządzenia przez Klienta przy odbiorze Towaru protokołu reklamacyjnego w obecności osoby dostarczającej Towar, co nie wyłącza uprawnień, o których mowa w Kodeksie Cywilnym, przysługujących Klientom będącym konsumentami.

27

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim przy użyciu Towarów.

28

  1. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
  2. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient uprawniony jest do żądania:
  1. Wymiany Towaru na nowy;
  2. Naprawy Towaru;
  3. Obniżenia ceny Towaru;
  4. Złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  1. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, o którym mowa w ust. 3 lit. d) powyżej, jeżeli wada ma charakter nieistotny (art. 560 §4 Kodeksu Cywilnego).
  2. Klient składający żądanie obniżenia ceny Towaru, o którym mowa w ust. 3 lit. c) powyżej, wskazuje w żądaniu kwotę, o którą cena Towaru ma być obniżona. 
  3. Wybór żądania, o którym mowa w ust. 3 powyżej, należy do Klienta. 
  4. Jeżeli Klient złoży żądanie, o którym mowa w ust. 3 lit. c) lub ust. 3 lit. d) powyżej, i jest to pierwsze żądanie dotyczące danego Towaru, Sprzedający uprawniony jest do realizacji żądania reklamacyjnego poprzez wymianę Towaru na nowy, wolny od wad lub usunięcie wady Towaru. Sprzedający niezwłocznie poinformuje Klienta o planowanym sposobie realizacji żądania reklamacyjnego. 
  5. W sytuacji określonej w ust. 6 powyżej, Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo wyboru czy żąda wymiany Towaru na nowy, wolny od wad czy też usunięcia wady Towaru, niezależnie od proponowanego przez Sprzedającego sposobu realizacji żądania reklamacyjnego, chyba, że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.
  6. Sprzedający uwzględnia żądanie reklamacyjne Klienta, o którym mowa w ust. 3 lit. c) lub ust. 3 lit. d) powyżej, jeżeli jest to drugie lub kolejne żądanie dotyczące danego Towaru lub jeżeli nie wywiązał się ze swoich obowiązków przy pierwszym żądaniu. 
  7. Sprzedający, w przypadku uznania żądania reklamacyjnego, zobowiązany jest do wymiany Towaru lub usunięcia wady Towaru w rozsądnym czasie. 

29

  1. Reklamacje, zawierające żądanie z tytułu rękojmi za wady Towaru zgodnie z normami art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego, sporządzone powinny zostać w formie pisemnej,  i przesłane na adres korespondencyjny Sprzedającego wskazany w §1 niniejszego Regulaminu.
  2. Wraz ze złożeniem reklamacji Klient zobowiązany jest dostarczyć Sprzedającemu, na adres korespondencyjny Sprzedającego wskazany w §1 niniejszego Regulaminu, reklamowany Towar, na koszt Sprzedającego.
  3. Żądania reklamacyjne rozpatrywane są przez Sprzedającego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że Sprzedający uznał reklamację.
  4. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w ust. 3 powyżej (braku udzielenia odpowiedzi na żądanie reklamacyjne w terminie) uznaje się, że Sprzedający uznał reklamację

 

Odstąpienie od umowy

30

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, przysługuje prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru Klientowi poprzez złożenie Sprzedającemu pisemnego oświadczenia, na warunkach określonych w informacji o odstąpieniu od umowy zawartej w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
  2. Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy przed upływem tego terminu. 
  3. Klient, składając oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy, może wykorzystać wzór stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  4. W odniesieniu do Towarów sprzedawanych za pośrednictwem Serwisu, zindywidualizowanych na zamówienie Klienta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Serwisu ze Sprzedającym z uwagi na fakt, iż przedmiotem świadczenia z umowy jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku).

 

31

  1. W razie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny, Klient zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożone zostało oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy, zwrócić Sprzedającemu otrzymany Towar. 
  2. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedającego (a w szczególności koszty opakowania Towaru, jego zabezpieczenia oraz wysyłki) w przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej. Sprzedający odmówi przyjęcia Towaru odesłanego przez Klienta na jego koszt.
  3. W razie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. 
  4. Wraz ze zwracanym Towarem Klient zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej faktury VAT.

 

32

  1. Klient, składający oświadczenie, o którym mowa w §30 ust. 1 powyżej, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  2. W przypadku dokonania zwrotu Towaru noszącego ślady używania lub inne ślady zmniejszające jego wartość, Klient ponosi odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanego Towaru. 

33

  1. Sprzedający, w razie złożenia przez Klienta oświadczenia, o którym mowa w §30 ust. 1 powyżej, zwróci Klientowi uiszczoną przez niego cenę za Towar w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy.
  2. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient przy płatności za Towar, chyba, że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.  

 

Ochrona danych osobowych

34

Sprzedający gromadzi i przetwarza dane osobowe Klientów w zakresie i na zasadach określonych w Polityce Prywatności Sklepu Internetowego „SKIN THERAPY BOUTIQUE”. Szczegółowe informacje, obejmujące w szczególności informacje w zakresie określonym w art. 13 RODO, zamieszczone zostały w Polityce Prywatności Sklepu Internetowego „SKIN THERAPY BOUTIQUE”.

 

Postanowienia końcowe

35

Towary przedstawione na zdjęciach umieszczonych w Serwisie mogą nieznacznie odbiegać swoim wyglądem od wyglądu rzeczywistego i fakt ten nie może stanowić podstawy do reklamacji Towaru, jeżeli Towary nie posiadają wad fizycznych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

 

36

Wszelkie ryzyka związane z posiadaniem Towaru (w tym ryzyko jego utraty lub pogorszenia) przechodzą na Klienta z chwilą wydania mu Towaru. 

 

37

  1. Sprzedający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w treści Regulaminu.
  2. Klienta obowiązują postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia (wypełnienia formularza zamówienia).

38

  1. Prawem właściwym dla stosunków prawnych powstałych w związku z funkcjonowaniem Serwisu jest prawo polskie.
  2. Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle niniejszej umowy rozpatrywane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego, z zastrzeżeniem spraw, gdy Klientem będzie konsument, w takim wypadku przysługuje mu prawo wyboru sądu, według zasady: powództwo o zawarcie umowy, ustalenie jej treści, o zmianę umowy oraz o ustalenie istnienia umowy, o jej wykonanie, rozwiązanie lub unieważnienie, a także o odszkodowanie z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy można wytoczyć przed sąd miejsca jej wykonania.

 

Gdynia, 14 lutego 2023 roku.

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU – WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.



Adresat: Skin Therapy sp. z o.o. al. Zwycięstwa 241/11, 81-521 Gdynia,
NIP: 5862374209, numer REGON: 520420544.

 

Ja/My(*), niżej podpisany/podpisani(*), niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) : ………………………………………

 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):……………………………………………………………………

 

Imię i nazwisko Klienta(-ów):…………………………………………………………………………..

 

Adres Klienta(-ów): …………………………………………………………………………………….

 

Podpis konsumenta(-ów): ……………………………………………………………………………..

 

Data: ……………………………………………………………………………………………………..



(*) Niepotrzebne skreślić.



INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Prawo odstąpienia od umowy

 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dostępnego powyżej), jednak nie jest to obowiązkowe. 

 

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.skintherapyboutique.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). 

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym poniesione przez Państwa koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez serwis www.skintherapyboutique.pl, na zasadach opisanych w Regulaminie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

 

Będą Państwo jednak musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (koszty wysyłki rzeczy do Sprzedającego).

 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Skin Therapy sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Władysława IV 28, 81-364, NIP: 5862374209, numer REGON: 520420544 lub  niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.